Az Online világban Otthon vagyunk!

APROPÓ REKLÁMÜGYNÖKSÉG

KREATÍVOK, TERVEZŐK ÉS FEJLESZTŐK SZORGOS CSAPATA VAGYUNK, AKIK KÖZÖSEN GYÖNYÖRŰ, MAGÁVAL RAGADÓ DIGITÁLIS ÉLMÉNYEKET HOZNAK LÉTRE.

HITVALLÁSUNK ÉS CÉGFILOZÓFIÁNK: TISZTELET – ALÁZAT – TISZTESSÉGGEL MINDHALÁLIG ( Optimus Fővezér)

140 +
Havi
Hirdetések
105 +
Elkészített
Kreatívok
230 +
Elégedett
Hirdetők
az innováció nálunk tradíció!

ÜGYNÖKSÉGÜNK
4 fő tevékenysége

KÖZÖSSÉGI MARKETING
Az online marketing egy rendkívül széles kategória, mely az ön segítségére lesz abban, hogy a potenciális fogyasztók elé kerüljön és termékeikkel, szolgáltatásaikkal kiszolgálják igényeiket az online térben is.
ARCULAT/BRAND ÉPÍTÉS
Minden vállalkozás, sőt egyre inkább minden üzleti személyiség első számú azonosító jegye saját BRAND-je: képi, írott, és verbális megjelenése üzenet a világ felé.
CRM RENDSZER
A CRM rendszer jelentése sokszínű, a különböző ügyfélkapcsolat-kezelő szoftverekben sokféle adatot lehet rögzíteni, amiket jellemzően csoportokba lehet sorolni.
SZEMÉLYÜGY és TOBORZÁS
Minden egyes időszak más és más nehézségeket hordoz, eltérő megoldási stratégiákat és speciális szemléletet igényel.
APROPÓ REKLÁMÜGYNÖKSÉG

KÖZÖSSÉGI MARKETING

Az online marketing egy rendkívül széles kategória, mely az ön segítségére lesz abban, hogy a potenciális fogyasztók elé kerüljön és termékeikkel, szolgáltatásaikkal kiszolgálják igényeiket az online térben is.

Röviden összefoglalva az online marketing, vagy más néven digitális marketing nem jelent mást, mint azokat a marketingtevékenységeket, melyeket az internet használatával végzünk, annak érdekében, hogy megvalósítsuk partnereink üzleti céljait. Online elérhető fogyasztókat igyekszünk elérni, meggyőzni és szükségleteiket kielégíteni olyan digitális eszközök használatával, mint például az online hirdetések, a tartalommarketing, vagy a keresőoptimalizálás.

Ha a fentebb leírt szolgáltatásaink közül bármelyik felkeltette az érdeklődését kérjük keressen elérhetőségeink egyikén!

APROPÓ REKLÁMÜGYNÖKSÉG

ARCULAT / BRAND ÉPÍTÉS

Minden vállalkozás, sőt egyre inkább minden üzleti személyiség első számú azonosító jegye saját BRAND-je: képi, írott, és verbális megjelenése üzenet a világ felé. Ezen keresztül érhető el az első benyomás, ami meghatározó nyomot hagy és ezzel tartható fenn egy pozitív megítélés, ami végigkísérheti a jelenlétünket.
Ilyen értelemben a verseny fontos tényezője, hiszen megkülönböztet a versenytársaktól, segít a beazonosításban.
A kérdés az, hogy a BRAND létező állapotában elősegíti, támogatja-e az üzleti, stratégiai célokat, vagy pont ellene hat ezeknek. És mivel a BRAND személyes ügy, legtöbbször szubjektív tényező, belülről nehéz, vagy szinte lehetetlen annak objektív megítélése.

Ehhez kell a külső szem.
Tudjuk jól, hogy a BRANDING, a MÁRKAÉPÍTÉS, az ARCULAT fölöttébb kényes területek. Szakmai tudás, tapasztalat mellett jó adag intuíció, empátia, adaptivitás, sőt üzletértés, üzleti érettség is kell hozzá.

Érdemes tehát beszélgetnünk, ha BRAND kérdésről van szó.

APROPÓ REKLÁMÜGYNÖKSÉG

CRM RENDSZER

A CRM rendszer jelentése sokszínű, a különböző ügyfélkapcsolat-kezelő szoftverekben sokféle adatot lehet rögzíteni, amiket jellemzően az alábbi főbb csoportokba lehet sorolni:

| Kapcsolati alapadatok | Leíró adatok | Kommunikációs adatok |
| Kvalitatív adatok | Dokumentumok |

Egy vállalatirányítási rendszerbe integrált ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerek előnye, hogy a szervezet különböző területeiről (például pénzügy, operatív területek, beszerzés, HR) származó információk is becsatornázhatók az alap CRM adatokon túl, anélkül, hogy azokat még egyszer rögzíteni vagy importálni kellene. Ennek köszönhetően az értékesítéssel, kapcsolattartással foglalkozó munkatársak jóval több információval rendelkezhetnek, aminek segítségével hatékonyabban és felkészültebben tudják ellátni a feladataikat.

Ismerjen meg egy integrált CRM rendszert!

APROPÓ REKLÁMÜGYNÖKSÉG

SZEMÉLYÜGY és TOBORZÁS

Személyzeti szolgáltató vállalkozásunkat azért hoztuk létre, mert munkatársainknak egytől egyig volt alkalmuk nemcsak megtapasztalni, hanem sikerült profi módon hatásos megoldásokat találni az egyes kihívásokra az utóbbi években.

A munkaerőpiaci folyamatokat, hatásokat rendkívül jól megismerve, ezt a megalapozott szakmai tudást – vállalati és szolgáltató szektorban megszerzett HR tapasztalatot – és emberi értékek tekintetében is komoly hozzáállást szeretnénk ügyfeleink szolgálatába állítani, segítve ezzel az éppen aktuális kihívások, kritikus helyzetek gyors és hathatós megoldást.

Akár leendő munkavállalónkként, akár jövőbeli üzleti partnerünkként olvassa ezeket a sorokat, az előzményeinkre alapozva biztosak vagyunk benne, hogy közösen a lehető legjobb eredményeket tudjuk elérni – legalább is mi ezt célozzuk meg.

Lehetünk a jövőben az Ön HR csapata?
Azért, hogy elmondhassa rólunk: ez az Én HR Csapatom!

Kapcsolat

Dolgozzunk Együtt

Mennyi 7+4?

pár kép, megoldás

Munkáinkból